Spaced

Geplaatst: januari 6, 2011 in Komisch

Zelf heb ik nooit met vrienden een huis gehuurd. Wel op kot gezeten, maar dat is toch niet hetzelfde. Indien ik toch samen met vrienden een huis had gehuurd, zou de levenswijze niet veel verschillen met die van de serie ‘Spaced’.

Spaced (TV series 1999-2001)

Sinds Shaun Of The Dead (2004) bring ik Simon Pegg (Tim) steeds in verband met Nick Frost (Mike). Het komisch duo staat garant voor hilariteit! Samen met Jessica Hynes (Daisy) zetten zeer sterke prestatie neer in de serie spaced.  Het begint allemaal wanneer Tim door zijn vriendin op straat wordt gezet. Hij gaat op zoek naar een nieuwe woonst. Onder weg leert hij Daisy kennen en besluiten samen een huisje te huren.  Boring? No way soje! Het huis waar ze in terecht komen is werkelijk de superlatief van gestoord! Een krankzinnige huisbazin, een doorgedraaide kunstenaar kortom alle factoren zijn aanwezig om 2 seizoenen te billenkletsen! Tijdens mijn ‘Spaced’ marathon heb ik geen enkele keer een saai moment ervaren.  Over elke scene is zeer goed nagedacht en je voelt gewoon dat de acteurs zich rot geamuseerd hebben tijdens de opnames. Echt een aanrader!

Persoonlijke score: 8/10

Seasons: 2

IMDB 9.3/10Fan Website

Reacties zijn gesloten.