The Office (UK)

Geplaatst: januari 6, 2011 in Komisch

Toen ik in 2001 Ricky Gervais (David Brent) voor het eerst zag schitteren in de serie The office, wist ik niet of ik het al dan niet ernstig moest nemen. Nog nooit had ik dergelijke televisie ervaren. De personages kwamen zeer geloofwaardig over en de situaties waren niet van de pot gerukt! Het was eens wat anders, waarvoor ik hen nog zeer dankbaar ben. Zo pijnlijk, zo gênant en tegelijkertijd zo grappig!

The Office UK (TV series 2001)

De reden van het succesverhaal van The Office wordt niet onder stoelen of banken gestoken. We hadden juist een lange periode achter de rug met barslechte sitcoms. Door gebrek aan creativiteit kozen productiehuizen voor een gemakkelijke en goedkope oplossing: Reality Shows! Uiteraard kon het niet uitblijven: Ricky Gervais creëerde zijn eigen reality show. Alleen werd het concept net iets anders belicht. Zowel intermenselijke relaties als knotsgekke taferelen passeren de revue. Deze serie mag je niet missen. Nog niet gezien? Dan is dit het grootste gat in je cultuur! Vullen dat gat!

Persoonlijke score: 9/10

Seasons: 2

IMDB 9.2/10 – Officiële Website

Reacties zijn gesloten.